Ta strona używa plików cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Komunikaty prasowe archiwum

 


2017-03-13

3/4 MSP posiada ubezpieczenie - ale czy takie, które chroni ich biznes?

Mikro, małe i średnie firmy według GUS stanowią 99,8 proc. ogółu przedsiębiorstw działających na polskim rynku. Nie dziwi więc fakt, że ubezpieczyciele walczą o ten segment rynku, przygotowując dla przedsiębiorców coraz to lepsze oferty, z których korzysta już 75 proc. z nich*. Jednak czy w pełni świadomie? Czy skala przekłada się na pełną ochronę, której segment MSP oczekuje – w odniesieniu do posiadanego majątku, ale także roszczeń ze strony pracowników, kontrahentów lub klientów?

   

 

2017-03-06

Nieubezpieczony jak singiel?

Jak wynika z badania TNS OBOP (1), młode, samotne osoby najrzadziej decydują się na ubezpieczenie mieszkania. Jedynie 47 proc. singli chroni swój majątek przed ewentualną kradzieżą lub zalaniem. Dla porównania, zabezpieczenie nieruchomości w postaci dedykowanej polisy posiada 73 proc. osób będących w stałych związkach (par oraz młodych małżeństw bez dzieci).

 

 

 

2017-02-14

100 pierwszych dni w Concordii

Rozmowa z Pawłem Zawiszą – Członkiem Zarządu Concordii Ubezpieczenia odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing.


Minęło już 100 dni od Pana przybycia do Concordii. Jak podsumowałby Pan ten czas?

100 pierwszych dni mojej obecności w Concordii, to bardzo intensywny okres „wchodzenia w firmę”, rozpoznawania jej struktury i kultury organizacyjnej. Jednocześnie ostatni kwartał 2016 roku to zaskakujący dla wszystkich uczestników rynku sezon sprzedaży ubezpieczeń upraw oraz, jak w każdej firmie, czas „szlifowania” wyników biznesowych, budżetowania, pracy nad nową strategią, w moim przypadku – strategią sprzedażową i marketingową Concordii.

 

 

 

 

2 3 4