Ta strona używa plików cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

CSR

Wspólna zabawa – zwyczajna sprawa

Wspólna zabawa dzieci zdrowych i niepełnosprawnych daje jednym i drugim wiele korzyści. W kampanii „Wspólna zabawa – zwyczajna sprawa” Stowarzyszenie „Potrafię Więcej” zachęca dzieci i rodziców dzieci zdrowych oraz niepełnosprawnych do dawania najmłodszym szansy na integrującą zabawę. Concordia Ubezpieczenia, współpracującą z poznańskim Stowarzyszeniem od marca 2017 r.*, postanowiła włączyć się w tę ważną społecznie kampanię. 


Zabawa jest czymś zwyczajnym. Podczas niej dzieci działają spontanicznie i naturalnie się integrują. Wspólna zabawa dzieci niepełnosprawnych ze zdrowymi pozwala na wzajemne poznawanie siebie i swoich możliwości, bezinteresowne bycie ze sobą oraz na przełamywanie barier. Zabawa daje radość i uczy akceptacji.

Stowarzyszenie Potrafię Więcej wspiera dzieci ze złożoną niepełnosprawnością oraz ich rodziny. Na podopiecznych organizacji czekają profesjonalnie wyposażone sale terapeutyczne i specjaliści, którzy z dużym zaangażowaniem i empatią prowadzą dla nich różnorodne zajęcia.

W spocie wideo oraz w kreacjach kampanii wystąpili podopieczni Stowarzyszenia, dzieci w wieku od 3 do 13 lat: Wiktoria, Julka, Włodek, Julek, Miłosz oraz ich rodzeństwo, a także dzieci - wolontariusze i przyjaciele stowarzyszenia: Basia, Felicja, Tusia, Kuba, Janek, Mikołaj, Hubert oraz pies terapeuta Tara.

Zwyczajna sprawa
Zależało nam, aby w kampanii pokazać korzyści ze wspólnej zabawy, a nie moralizować lub pouczać. Nie chcemy też mówić, co jest dobre, a co złe – wyjaśnia Aleksandra Pilimon, psycholog, pedagog i prezes Stowarzyszenia „Potrafię Więcej”.Zachęcamy do tego, aby zachować się zwyczajnie, jeśli czegoś nie wiemy, zapytać, uśmiechnąć się do siebie, dać sobie szansę.

Pomysłodawcom kampanii zależy na budowaniu otwartości, dlatego mówią: gdy Twoje zdrowe dziecko spotka osobę niepełnosprawną, zachowaj się zwyczajnie:

•rozmawiaj z dzieckiem,
•pozwól dziwić się, zadawać pytania i odpowiadaj na nie,
•zachęcaj do kontaktu,
•obserwuj,
•wyjaśniaj,
•dopytuj,
•dawaj przykład.

Obecnie rusza długo oczekiwana i bardzo ważna społecznie kampania „Wspólna zabawa – zwyczajna sprawa”. W jej słuszność uwierzyliśmy już na etapie prac koncepcyjnych. Cieszę się, że możemy dołożyć naszą cegiełkę w podnoszenie świadomości i budowanie otwartości w kontaktach z osobami niepełnosprawnymi – mówi Jacek Smolarek – Prezes Concordii Ubezpieczenia.

Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie www.wsparcie.org.pl/wspolnazabawa.

* W marcu 2017 r. Prezes Smolarek podpisał List intencyjny, będący początkiem współpracy z poznańskim Stowarzyszeniem "Potrafię Więcej". Pierwszym działaniem, w które zaangażowało się aż 40 proc. pracowników Concordii była akcja zdjęciowa pod hasłem „Potrafię Więcej”. Polegała ona na zrobieniu sobie zdjęcia z takim właśnie napisem. Z nadesłanych fotografii powstał plakat, który jest dla nas symbolem i dobrym początkiem do podejmowania kolejnych inicjatyw. Drugą inicjatywą podjętą w maju br. była zbiórka zabawek z okazji Dnia Dziecka. Concordia poprosiła Stowarzyszenie o przygotowanie „listy marzeń”, które w ramach biur oraz indywidualnie, zrealizowane zostały w 100 proc. Trzecia inicjatywa polegała na aktywizacji gości jubileuszowych Concordii, którzy zamiast kwiatów oraz upominków z okazji 20-lecia Firmy, dokonali wpłat na rzecz „Potrafię Więcej”. W kolejnych miesiącach Concordia reagowała spontanicznie na drobne potrzeby Stowarzyszenia.

Rozpoczęcie roku akademickiego na UEP

14 października obchodzony jest Dzień Nauczyciela, czyli polskie święto oświaty i szkolnictwa wyższego ustanowione 27 kwietnia 1972 r. Nie bez przyczyny właśnie w tym okresie Concordia Ubezpieczenia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (UEP) rozpoczęła swój autorski kierunek studiów podyplomowych – Ubezpieczenia Gospodarcze dla kadry menadżerskiej grupy Concordia, pod kierownictwem prof. nadzw. UEP, dr hab. Jacka Lisowskiego. Studiami objętych zostało 25 pracowników poznańskiego ubezpieczyciela.


Roczne autorskie studia w katedrze Ubezpieczeń UEP to blisko 200 godzin szkoleniowych. W programie przewidziano m.in. zagadnienia związane z przestępczością ubezpieczeniową, marketingiem, elementami prawa cywilnego i gospodarczego, wybranymi zagadnieniami dotyczącymi likwidacji szkód, aktuariatu i rachunkowości oraz szeroko pojętej organizacji systemu finansowego ubezpieczeń gospodarczych. Dodatkowo, elita świata ubezpieczeń – obejmującą zarówno praktyków, jak i naukowców, uchylać będzie słuchaczom kulisy tworzenia, rozwoju i obsługi poszczególnych produktów ubezpieczeniowych, obejmujących ubezpieczenia majątkowe, na życie oraz finansowe.

Wśród wykładowców znaleźli się pracownicy Concordii, w tym dr Justyna Talarek – Zastępca Dyrektora Biura Ubezpieczeń Osobowych, dr Filip Przydróżny – Dyrektor Biura Ubezpieczeń Osobowych oraz Dariusz Kwiręg – Dyrektor Biura Sprzedaży Agencyjnej.


Cieszę się, że doprowadziliśmy do uruchomienia kierunku uszytego na miarę naszych potrzeb. Zadbaliśmy o to, aby podczas tego roku nasi studenci zdobyli jak najwięcej wiedzy praktycznej. Służyć temu ma staranny dobór wykładowców oraz tematów, które będą zgłębiać. Oczywiście niektóre aspekty teoretyczne też są potrzebne po to aby zobaczyć pełne spektrum zagadnień ubezpieczeniowych, tj. tego, czym się ubezpieczenia charakteryzują, jakie aspekty obejmują i ostatecznie – co wpływa na wynik firmy – wyjaśnił Jacek Smolarek – Prezes Concordii Ubezpieczenia. I dodał – Życzę naszym żakom wszystkiego najlepszego, wielu sukcesów, miłych chwil oraz inspiracji i radości płynącej ze zdobywanej wiedzy.

Studenci zakończą rok akademicki seminarium podyplomowym w postaci projektów indywidualnych lub grupowych, które będą miały praktyczne zastosowanie w strukturach organizacyjnych Concordii.

Poznańscy studenci w programie „Studiujesz – Praktykuj”

Sezon wakacyjny to czas, kiedy wiele firm organizuje staże i praktyki dla studentów. Udział w takich programach daje uczestnikom możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz poznania modelu funkcjonowania firmy. Z końcem sierpnia zakończyła się I edycja programu letnich praktyk „Studiujesz – Praktykuj” zorganizowanego przez Concordię Ubezpieczenia przy współpracy z Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu.

Spośród wielu nadesłanych zgłoszeń przedstawiciele ubezpieczyciela wybrali 11 studentów z poznańskiego Uniwersytetu Przyrodniczego, którzy otrzymali możliwość uczestnictwa w projekcie. Każdy ze studentów miał swojego opiekuna, pod którego okiem poznawał specyfikę pracy w różnych obszarach działalności firmy.

Przed rozpoczęciem pracy, uczestnicy projektu wzięli udział w spotkaniach wdrożeniowych, gdzie otrzymali najważniejsze informacje na temat firmy i sposobu jej działania, poznali procedury i zasady pracy w firmie oraz dowiedzieli się jakie są najważniejsze obszary jej funkcjonowania, jaka jest misja firmy i jej wartości. Odbyły się także zajęcia integracyjne, m.in. drużynowy mecz w piłkarzyki oraz wspólny lunch, podczas którego studenci mogli się lepiej poznać. Po zajęciach wprowadzających praktykanci, już w swoich zespołach, otrzymali zadania i projekty do samodzielnej realizacji.

Zależało nam na tym, aby każdy z naszych praktykantów miał możliwość zdobycia wiedzy na temat naszej firmy – nie tylko merytorycznej, ale także praktycznej. Zdajemy sobie sprawę, że wchodzenie młodych ludzi na rynek pracy nie jest proste. A udział w stażach daje im możliwość sprawdzenia siebie i podjęcia dalszych decyzji związanych z rozwojem własnej kariery – mówi Monika Kordecka-Słomczyńska, Manager ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Concordia Ubezpieczenia.

Kolejne dni upływały praktykantom na wprowadzeniu ich w zakres obowiązków oraz zasad i procedur obowiązujących w danej komórce organizacyjnej. Realizacje powierzonych zadań oraz celów edukacyjnych monitorował przydzielony wcześniej opiekun merytoryczny oraz dyrektor biura, w którym odbywały się praktyki. Cały proces był również monitorowany przez Zespół HR. Każda z zaproszonych grup na bieżąco udzielała informacji zwrotnej na temat wzajemnej współpracy
i zaangażowania oraz poziomu realizacji uzgodnionych wcześniej celów. Na zakończenie programu, każdy z praktykantów otrzymał od dyrektora działu, w którym pracował, pisemne potwierdzenie odbycia praktyk, z wyszczególnieniem nabytych nowych umiejętności i zagadnień, za które byli odpowiedzialni.

I edycja programu stażowego

Podejmując decyzję o uruchomieniu programu letnich praktyk ustaliliśmy, jakie będą jego założenia, cele edukacyjne dla uczestników. Nawiązaliśmy też współpracę z Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu – dodaje Monika Kordecka-Słomczyńska, Manager ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Concordia Ubezpieczenia.

Informacje na temat praktyk studenci mogli otrzymać na targach organizowanych na Uniwersytecie Przyrodniczym, na portalu praca.pl oraz na stronie internetowej firmy. Co ważne, w proces rekrutacji do programu zaangażowani zostali także wykładowcy z Uczelni, co pozwoliło precyzyjnie określić założenia programowe. Poza materiałami opracowanymi w formie pisemnej studenci zainteresowani udziałem w praktykach mogli także wziąć udział w Dniu Otwartym. W trakcie wydarzenia mieli okazję zapoznać się z firmą, zadać szczegółowe pytania dotyczące specyfiki pracy w danym biurze. Zdobyta w ten sposób wiedza była przydatna w procesie wyboru programu praktyk w 11 biurach Concordii. Przełożyło się to na poszerzenie wiedzy, poznanie oczekiwań i nabycie pierwszego doświadczania w kierunkach preferowanych przez studentów. Podczas tego spotkania zostały zorganizowane zadania assesmentowe, które pozwoliły Zespołowi HR dokonać pierwszej oceny i selekcji chętnych na staż.

Wartym podkreślenia jest fakt, że aż 90 proc. tegorocznych praktykantów otrzymało od nas ofertę dalszej współpracy. Praktykanci wykazali się dużym zaangażowaniem i motywacją do podejmowania nowych wyzwań. W opinii dyrektorów biur, goszczących praktykantów, program praktyk jest jednym z lepszych źródeł pozyskiwania kandydatów do pracy – podsumowuje Monika Kordecka-Słomczyńska.


Studenci o praktykach

„ ...Staż nauczył mnie jak współpracować z innymi ludźmi i to pokazało mi, że praca w kooperacji staje się o wiele sprawniejsza, a co za tym idzie łatwiejsza i przyjemniejsza. Było to dla mnie pierwsze duże doświadczenie zawodowe…" (Kamil – Stażysta z Biura Likwidacji Szkód)

„ …Praktyki nauczyły mnie umiejętnie rozporządzać czasem, rzetelnie wykonywać obowiązki pod presją czasu…" (Mateusz – Stażysta Biura Likwidacji Szkód)

„…Staż ten pokazał, jak wygląda praca na wykonywanym stanowisku oraz pozwolił zdobyć umiejętności z nią związane, takie jak praca indywidualna czy sumienne wykonywanie powierzonych zadań…" (Magdalena – Stażystka z Biura Finansowo-Księgowego)

„….Podczas mojego stażu w biurze finansowo-księgowym nauczyłam się mnóstwa nowych rzeczy i poszerzyłam swoją wiedzę i doświadczenie. Poznałam obowiązki, które musi wykonywać osoba w biurze i przekonałam się jeszcze bardziej, że chciałabym wykonywać takiego rodzaju pracę w przyszłości. Dodatkowo staż w firmie Concordia dał mi poczucie samorealizacji…" (Małgorzata – Stażystka z Biura Finansowo- Księgowego)

„… Decyzje, które podejmuje się w biurze dotyczące oceny ryzyka ubezpieczenia, szczególnie dla osoby początkującej nie są łatwe, a wiążą się one z dużą odpowiedzialnością. Będąc na stanowisku underwritera, trzeba być osobą bardzo dociekliwą, nieulegającą presji otoczenia oraz rozeznaną w kwestii przedmiotu ubezpieczenia. Te cechy właśnie miałam okazję obudzić w sobie podczas odbytych praktyk. Utwierdziłam się w przekonaniu, że zadawanie pytań kształtuje wiedzę i nie trzeba się bać ich zadawać. Zrozumiałam także, że praca w zespole jest ważna, bowiem przyspiesza ona wykonywanie obowiązków i zadań oraz rozluźnia atmosferę samej pracy wśród pracowników..." (Julita – Stażystka z Biura Oceny Ryzyka)

„…Poznałam zasady pracy biurowej. Uczestniczenie w różnych spotkaniach mojego biura z innymi działami dało mi możliwość poznania wielu ciekawych osób. Wspomaganie biura przy projektach pokazało jak wiele pracy potrzeba, aby zmienić istniejący już produkt lub stworzyć nowy, ile biur jest zaangażowanych w dane przedsięwzięcie i jak ważna jest komunikacja między tymi biurami…." (Ewelina – Stażystka z Biura Ubezpieczeń Majątkowych)

Concordia dla strażaków

W ramach działań prewencyjnych, Concordia Ubezpieczenia przekazała jednostkom Ochotniczej Straży Pożarnej z czterech gmin nowoczesny sprzęt do codziennej pracy. W sumie narzędzia otrzymało 12 jednostek OSP z gmin Gostycyn, Brusy, Kęsowo i Brzeźno. 

25 sierpnia 2017 r. przedstawiciele Concordii Ubezpieczenia wzięli udział w dwóch spotkaniach ze strażakami z jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej, podczas których przekazano zestawy specjalistycznych narzędzi potrzebnych w codziennej pracy strażaków. Otrzymany sprzęt pomoże także w usuwaniu skutków nawałnic, które przeszły na początku sierpnia br. m.in. przez województwo kujawsko-pomorskie.

– Współpraca z służbami ratowniczymi jest nam bliska i wpisana w obszar naszego działania. Angażujemy się w różnego rodzaju inicjatywy i działania prewencyjne. Cieszymy się, że możemy przekazać strażakom sprzęt, który mamy nadzieję, posłuży do ratowania ludzkiego życia i ułatwi ich trudną codzienną pracę – powiedział Piotr Adamczyk, Dyrektor Biura Likwidacji Szkód Concordii Ubezpieczenia. I dodał – Podczas szacowania szkód w budynku w regionach najbardziej dotkniętych żywiołem, dostaliśmy informację od poszkodowanych, iż najwięcej pomocy otrzymali właśnie ze strony OSP, która pomaga, mimo niedoboru podstawowego sprzętu (pilarek, siekier, rękawic, itp.). W ten naturalny sposób zrodził się pomysł na wsparcie ich pracy i zakup brakującego sprzętu.

W Gminie Brusy w spotkaniu uczestniczyli: Krzysztof Gierszewski – Zastępca Burmistrza Gminy Brusy, Maciej Cuppa – Dyrektor Oddziału Banku Spółdzielczego Koronowo w Brusach oraz strażacy z jednostek OSP. W spotkaniu w gminie Gostycyn, które odbyło się w miejscowości Wielki Mędromierz, udział wzięli: Ewelina Olejniczak – Sołtys Wielkiego Mędromierza, Ireneusz Kucharski – wójt Gminy Gostycyn oraz strażacy.

Na potrzeby 12 zastępów Ochotniczej Straży Pożarnej z 4 gmin, Concordia Ubezpieczenia zakupiła profesjonalny sprzęt. W każdym z zestawów znajduje się pilarka, siekiery, specjalne rękawice chroniące przed oparzeniami oraz inne narzędzia. Strażacy otrzymali także agregat prądotwórczy.

– W naszej codziennej pracy spotykamy się z różnymi sytuacjami, w których niesiemy pomoc innym, dlatego niezwykle ważne jest, abyśmy mieli odpowiedni i profesjonalny sprzęt. Szczególnie w sytuacjach niespodziewanych, jak np. ostatnie nawałnice, potrzebujemy mieć szybki dostęp do sprzętu, który pomoże w usuwaniu ich skutków – powiedział Waldemar Plak, przedstawiciel Ochotniczej Straży Pożarnej z Gminy Gostycyn.

Concordia Ubezpieczenia od dłuższego czasu aktywnie włącza się w działania na rzecz społeczności lokalnych. Tego rodzaju inicjatywy realizowane są w ramach działań prewencyjnych, podejmowanych przez poznańskiego ubezpieczyciela.
 

  

Kolejne 8 litrów krwi w naszym banku

16 sierpnia 2017 r. na terenie Centrali odbyła się V już zbiórka krwi pod hasłem „Akcja Krew".. Dzięki temu kontynuujemy rozpoczętą trzy lata temu współpracę z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu.


Tym razem Bank Krwi Concordii o numerze 610 wzbogacony został o blisko 8 litrów krwi oddanej przez Concordian. Podczas pierwszej zbiórki, która miała miejsce w maju 2014 r., zebraliśmy 17 litrów krwi. Druga akcja, ze stycznia 2015 r., wzbogaciła nasz bank o 16 litrów. Trzecia, z października 2015 r, przyniosła kolejnych 15 litrów, a czwarta 12 litrów. Łącznie w ramach pięciu „Akcji Krew" uzbieraliśmy już 68 litrów tego cennego daru.

 

Przełącz się na bezpieczeństwo – czyli jak zadbać o mieszkanie podczas urlopu

Z początkiem lipca wystartowała ogólnopolska kampania edukacyjno-prewencyjna „Przełącz się na bezpieczeństwo”, organizowana przez Concordię Ubezpieczenia. Celem akcji jest zbudowanie świadomości wśród Polaków na temat tego, jak zadbać o bezpieczeństwo własnego domu czy mieszkania, nie tylko podczas dłuższej wakacyjnej nieobecności, ale także na co dzień.

Równie ważne będzie uświadomienie, z jakimi zagrożeniami wiąże się pozostawienie mieszkania na dłuższy okres bez opieki – mówi Paweł Zawisza – Członek Zarządu Concordii Ubezpieczenia.

„Przełącz się na bezpieczeństwo” to ogólnopolska kampania prewencyjna mająca uświadomić wszystkim Polakom, jak ważne jest odpowiednie zabezpieczenie własnego M. – Poprzez aktywności zaplanowane w ramach akcji chcemy edukować, jak w kilku prostych krokach właściciele domów i mieszkań mogą zabezpieczyć swoją nieruchomość przed różnymi, niechcianymi zdarzeniami.


Niebezpieczne przepięcia

Jedną z głównych aktywności realizowanych w ramach akcji będzie przekazanie klientom Concordii 4.000 listew przeciwprzepięciowych. Ten element może realnie uchronić instalację elektryczną przed przepięciem - czyli wzrostem napięcia ponad maksymalną wartość – i poważnymi skutkami takiego przepięcia. W wyniku takiego niekontrolowanego wzrostu napięcia dochodzi nierzadko do zniszczenia sprzętu elektronicznego, a nawet pożaru.


– Jak wynika z naszych statystyk, 7 na 10 zgłoszeń związanych z pożarami w domach dotyczyło właśnie przepięć. Dlatego w ramach akcji „Przełącz się na bezpieczeństwo” wyposażymy naszych klientów w listwy przeciwprzepięciowe, które stanowią skuteczne narzędzie minimalizujące ryzyko wystąpienia tego rodzaju zdarzeń – mówi Paweł Zawisza – Członek Zarządu Concordia Ubezpieczenia. Należy tylko pamiętać, aby przed opuszczeniem domu lub mieszkania nacisnąć przycisk znajdujący się na listwie.


Edukacja przede wszystkim
W trakcie prowadzonych działań Concordia Ubezpieczenia chce przede wszystkim edukować Polaków w kwestiach związanych z bezpieczeństwem 4 kątów. Dlatego na potrzeby działań przygotowany został poradnik „ABC Bezpiecznych wakacji”, czyli kompendium wiedzy na temat tego, jak zadbać o bezpieczeństwo w trakcie wakacyjnych wyjazdów. Znajdują się w nim m.in. przekrojowe materiały na temat najczęstszych szkód, do których dochodzi w trakcie wakacji, a także praktycznych porad – jak się przed nimi chronić. Wszystko przy tym opatrzone komentarzami ekspertów Concordii Ubezpieczenia. Z poradnika czytelnicy dowiedzą się m.in. jak zabezpieczyć swój dom przed ewentualnym pożarem, jakie przeglądy należy wykonać, będąc właścicielem domu jednorodzinnego, jakie ubezpieczenie turystyczne wybrać oraz co zrobić, aby nasze mieszkanie nie padło ofiarą włamywacza.


V Zasad Bezpiecznego Domu
Organizator akcji przygotował także bardzo praktyczny gadżet – magnes na lodówkę, zawierający 5 zasad bezpiecznego domu. – Opuszczając mieszkanie, szczególnie na dłuższy czas, powinniśmy odpowiednio przygotować swój dom. Magnes, umieszczony w widocznym miejscu, będzie przypominał wszystkim domownikom o czynnościach zabezpieczających, które powinni wykonać przed wyjściem z domu – dodaje Paweł Zawisza.


Kampania rozpoczęła się w lipcu i potrwa aż do końca września, czyli dokładnie w okresie wzmożonych wyjazdów Polaków. To właśnie w czasie nieobecności w domach i mieszkaniach często dochodzi do zdarzeń, przed którymi można się odpowiednio zabezpieczyć, podejmując działania prewencyjne. Warto to robić.

Więcej informacji na temat kampanii znajduje się na stronie www.concordiaubezpieczenia.pl.

 

 

Pracownicy Concordii wspierają "Potrafię Więcej"

W marcu br. Jacek Smolarek – Prezes Concordii Ubezpieczenia podpisał List intencyjny, będący początkiem współpracy z poznańskim Stowarzyszeniem "Potrafię Więcej". Pierwszą z inicjatyw podjętych przez pracowników Concordii na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia była akcja zdjęciowa pt. "Potrafię Więcej". Od połowy marca do końca kwietnia br. włączyło się w nią ok. 40 proc. pracowników, co naturalnie bardzo nas cieszy i napawa optymizmem do podejmowania kolejnych projektów. 

 


 

 

Bezpieczny z kartą ICE od Concordii

Concordia Ubezpieczenia przygotowała 200 tysięcy kart ICE, na których można wpisać swoją grupę krwi, choroby, a także dane kontaktowe do osoby, którą należy powiadomić w razie wypadku.

Często o uratowaniu życia lub zdrowia ofiary wypadku decydują minuty. Wiedza o grupie krwi, alergiach czy chorobach przewlekłych pomaga ratownikom udzielić pierwszej pomocy, a w szpitalu przyspiesza postawienie diagnozy czy wybór terapii. W odpowiedzi na to zrodziła się idea karty ICE (ang. In case of emergency), którą Concordia Ubezpieczenia postanowiła propagować.

 

 

Poznański ubezpieczyciel przygotował 200 tysięcy kart ICE, na których można wpisać swoją grupę krwi, choroby, a także dane kontaktowe do osoby, którą należy powiadomić w razie wypadku.

– Naszą misją jest dostarczanie klientom solidnej i kompleksowej ochrony. Bycie blisko, kiedy tego potrzebują. Karty ICE naturalnie się z tym wiążą – wyjaśnił Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia. I dodał – Chcielibyśmy, aby jak najwięcej osób miało w swoich portfelach karty, których celem jest poprawa bezpieczeństwa i pomoc w trudnych sytuacjach życiowych. Jest to spójne z naszą misją i wpisuje się doskonale w realizację projektów odpowiedzialnych społecznie.

Co to jest karta ICE?
Znana jest na całym świecie jako ważna wskazówka w nagłych wypadkach. Karta ICE stanowi element międzynarodowego systemu ratunkowego. Kilkanaście lat temu włoscy ratownicy zauważyli swego rodzaju lukę informacyjną w kontakcie z rodziną i bliskimi poszkodowanych. W ten sposób narodziła się idea karty ICE.

ICE lub I.C.E. z angielskiego „In case of emergency”, co oznacza tyle co „w nagłym wypadku”, to powszechnie znany skrót informujący ratowników, do kogo powinni zadzwonić w razie nagłego wypadku. Stosowany przeważnie w dwóch formach:
•jeden z numerów w książce adresowej telefonu komórkowego – kontakt „ICE”, pod którym wpisany jest numer telefonu wybranej osoby. Jeśli takich osób jest kilka, to oznacza się je hasłami „ICE1”, „ICE2” itd.
•karta „ICE” wielkości wizytówki, zawierająca imię i nazwisko właściciela, jego choroby, alergie oraz numery kontaktowe najbliższych osób. Kartę powinno się nosić cały czas przy sobie.


Po co „karta na wszelki wypadek”

Szybsze ustalenie tożsamości, wiedza o stanie zdrowia poszkodowanego, pozwala ratownikom na powiadomienie bliskich w razie nagłego wypadku, a także na uzyskanie od nich dodatkowych informacji o poszkodowanym (przyjmowanych lekach, grupie krwi, przebytych chorobach, alergiach czy przeciwwskazaniach do zażywania określonych leków). Słowem – karta ICE pozwala sprawniej udzielić pomocy.
 

Jak zdobyć kartę ICE Concordii
Karty ICE przygotowane przez Concordię Ubezpieczenia dodawane będą do całego nakładu Super Expressu w dniu 25 kwietnia br. Będzie je można również dostać od tych Pośredników Concordii, którzy zdecydują się zostać ambasadorami akcji lub wydrukować je bezpośrednio ze ze STRONY.

 

Galeria Jednego Obrazu w Centrali Concordii

Pod koniec grudnia 2016 roku w siedzibie Centrali Concordii w Poznaniu powstała Galeria Jednego Obrazu, czyli specjalnie przygotowane miejsce dla prezentacji prac zarówno pracowników firmy jak i polskich artystów. Każda kolejna prezentacja w Galerii przygotowywana jest cyklicznie, raz w miesiącu, a do tej pory odbyły się już cztery ekspozycje. Galeria została zainaugurowana wystawą gorzko-słodkiej fotografii Pracownika Concordii Edyty Dulińskiej przedstawiającej fragment sztucznej szczęki napotkanej na plaży w Unieściu podczas letniego wypoczynku.

 

Działalność Galerii Jednego Obrazu rozpoczął cykl wystaw:
Obraz in english means image
Image po polsku znaczy obraz

Tytuł cyklu tworzy grę zdań tłumaczonych z języka angielskiego na polski i odwrotnie. Taka zabawa słowna ma jednak dodatkową jakość. W języku polskim słowo „obraz” ma bowiem znaczenie podwójne – może być rozumiane zarówno jako ogólne określenie grafiki dwuwymiarowej, czyli wykonanej na papierze, płótnie, desce, itd., ale także jako wyobrażenie czy odzwierciedlenie czegoś. W języku angielskim natomiast funkcjonują dwa osobne wyrazy – słowo „picture” czyli obraz dwuwymiarowy, a także „image” czyli właśnie wyobrażenie, sposób postrzegania. Tytuł cyklu sugeruje zatem postawienie akcentu na szersze rozumienie słowa „obraz”, a więc nie tylko jako dzieła sztuki, ale przede wszystkim jako sposobu postrzegania, często niestandardowego.
 

Finał konkursu „Młody Agro-Przedsiębiorca”

Trzy podmioty związane z sektorem agro (Concordia Ubezpieczenia, Banki Spółdzielcze SGB i Fundacja Wsparcia Rolnika POLSKA ZIEMIA) połączyły siły i zorganizowały konkurs „Młody Agro-Przedsiębiorca”. Projekt skierowany do słuchaczy szkół rolniczych w całej Polsce, trwał od września do grudnia br. Organizatorzy podkreślają – poziom zgłoszonych prac przeszedł najśmielsze oczekiwania.


Poprzez ten konkurs chcieliśmy zwrócić uwagę na perspektywy i potencjał tkwiący w rolnictwie. Młodzi ludzie, którzy tak licznie i profesjonalnie zaangażowali się w nasz „przedsiębiorczy” projekt, stanowią dowód tego twierdzenia. Polska wieś to atrakcyjne miejsce nie tylko do mieszkania, ale również rozwojowej i godnej pracy – wyjaśnił Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia.


Robert Tórz p.o. Dyrektora Departamentu Produktów Bankowych i Procedur z SGB podkreślił, że istotnym aspektem dla Banków Spółdzielczych SGB jest propagowanie wśród młodzieży z terenów wiejskich aktywnego i przedsiębiorczego podejścia do prowadzenia własnego agrobiznesu. – Uczestnicy projektu, którzy wcielili się w role właścicieli gospodarstw rolnych, często podkreślali, że jesteśmy dla nich partnerem, który nie tylko zajmuje się obsługą finansów, ale również podpowiada im rozwiązania ułatwiające rozwijanie działalności rolniczej. Naturalnie bardzo nas to cieszy.


Tematem konkursu było „Nowoczesne gospodarstwo rolne”. Słuchacze szkół rolniczych, w 5-osobowych zespołach, mieli za zadanie przygotować multimedialną prezentację na powyższy temat. Każdy zespół pracował pod okiem nauczyciela – koordynatora. Projektowane gospodarstwo musiało spełniać kryteria dochodowości, innowacyjności i bezpieczeństwa.


Honorowy patronat nad konkursem objęli: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Minister Edukacji Narodowej, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR), Agencja Nieruchomości Rolnych (ANR) oraz Agencja Rynku Rolnego (ARR).


Pragnęliśmy aby młodzi ludzie przekazali swoje uwagi i pomysły, które sprawią, że kolejne pokolenia mieszkańców obszarów wiejskich zaczną upatrywać szanse na godne życie właśnie w gospodarce rolnej. Cel został osiągnięty – powiedziała Elżbieta Górnik, Wiceprezes Zarządu Fundacji Wsparcia Rolnika POLSKA ZIEMIA.

Komisja konkursowa oceniała przedsiębiorcze myślenie oraz umiejętność zastosowania instrumentów wsparcia finansowego do zdynamizowania działalności. Wyróżnione zostały prace, których autorzy przewidzieli i możliwie zminimalizowali ryzyka związane z prowadzeniem gospodarstwa rolnego.

Laureaci konkursu „Młody Agro-Przedsiębiorca” to:
1 miejsce ZSCKR w Widzewie
2 miejsce ZSCKR w Powierciu
3 miejsce ZSR w Namysłowie


Wyróżnienia trafiły do
:
ZSCKR w Brzostowie
ZSCKR w Rudce
ZSCKR w Henrykowie
ZSCKR w Brześciu
ZSCKR w Lututowie

Wartościowy dzień w Concordii

25 listopada br. upłynął w Concordii pod hasłem „Dni Wartości”. Była fotobudka, w której wszyscy chętni mogli sobie zrobić pamiątkowe zdjęcie z wybraną wartością, były kolorowe koszulki i plakaty, było i spotkanie zarządu z pracownikami. Od samego rana nie zabrakło również mnóstwa dobrego humoru, otwartości i przyjaznej atmosfery.

Pomysł na zorganizowanie „Dni Wartości” zrodził się samoistnie. Chcieliśmy w ten sposób zaakcentować to, co od zawsze było, jest i będzie dla nas ważne.


Partnerstwo i Współpraca, Zaufanie, Otwartość, Odpowiedzialność i Innowacyjność to rzeczywiste wyróżniki Concordii. Wyłoniły się one w odpowiedzi na pytanie o charakterystyczne cechy i przewagi naszej firmy. Spośród najczęściej powtarzających się określeń, w gronie kadry managerskiej najwyższego i średniego szczebla oraz przedstawicieli pozostałych grup pracowniczych, wybraliśmy te, które najlepiej oddają charakter naszej organizacji. W pełni się z nimi identyfikuję – wyjaśnia Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia.


Tych 5 atrybutów przyświeca naszej działalności od lat, teraz tylko zostały one nazwane. Dlaczego? Ponieważ osiąganie celów i sukces firmy są możliwe tylko, gdy ludzie myślą i działają kierując się zbieżnym systemem wartości.
 

 

 

 

 

Finał akcji „Przyjaźni dzieciom”

Każda przychodnia lekarska chce, by pacjent w trakcie wizyty u lekarza czuł się komfortowo, zwłaszcza ten najmłodszy. Siedem wyremontowanych kącików zabaw to efekt ogólnopolskiej akcji „Przyjaźni dzieciom”, która trwała od kwietnia do listopada br.

 

„Odstresowanie przez zabawę” to motto organizatorów akcji, czyli Concordii Ubezpieczenia, Fundacji Wsparcia Rolnika POLSKA ZIEMIA i SGB Banku.


W ramach inicjatywy wybrane przychodnie lekarskie z terenów wiejskich uległy kolejno metamorfozie i stawały się placówkami przyjaznymi najmłodszym pacjentom. Powstały tam kąciki zabaw, wyposażone w atestowane zabawki i artykuły piśmiennicze.


Głównym powodem zaangażowania się w akcję „Przyjaźni dzieciom” była chęć zapewnienia najmłodszym komfortowej i przyjaznej atmosfery w trakcie oczekiwania w przychodni. Kolorowe kąciki sprawiają, że choć na chwilę dzieci przenoszą się do świata wyobraźni, zapominając o często stresującej wizycie. Dzięki zabawie pobyt w placówce medycznej jest dużo łatwiejszy nie tylko dla malucha, lecz także dla rodzica – mówi Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia.


I dodaje: Wspieranie środowisk wiejskich naturalnie wpisuje się w funkcjonowanie naszej firmy, dlatego też pod koniec ubiegłego roku, gdy rozpoczynaliśmy planowanie aktywności CSR na rok bieżący, zdecydowaliśmy się właśnie na tę inicjatywę. Objęliśmy nią placówki medyczne zlokalizowane na terenach działania Concordii oraz naszego wieloletniego partnera – SGB Banku.

Podsumowanie akcji

 

„Młody Agro - Przedsiębiorca”…czas START

Trzy podmioty związane z sektorem agro połączyły siły i zorganizowały konkurs „Młody Agro-Przedsiębiorca”, którego inauguracja przewidziana została na początek września br., a jego zakończenie na 31 grudnia br.

 

 

Patronat nad realizowanym projektem objęło Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Minister Edukacji Narodowej, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR), Agencja Nieruchomości Rolnych (ANR) oraz Agencja Rynku Rolnego (ARR).
 

Przedsięwzięcie realizowane jest na podstawie współpracy Concordii Ubezpieczenia, Banków Spółdzielczych SGB i Fundacji Wsparcia Rolnika POLSKA ZIEMIA. Skierowane jest ono do słuchaczy szkół rolniczych w całej Polsce.
 

- Celem inicjatywy jest przeciwdziałanie trendom wyludniania polskich obszarów wiejskich i migrowania do dużych ośrodków miejskich. Stąd też pomysł, aby zrealizować ten „przedsiębiorczy” projekt. Z naszego doświadczenia wynika bowiem, że polska wieś - to atrakcyjne miejsce zarówno do mieszkania, jak również rozwojowej i godnej pracy – wyjaśnia Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia.
 

Robert Tórz p.o. Dyrektora Departamentu Produktów Bankowych i Procedur z SGB podkreśla że istotnym aspektem dla Banków Spółdzielczych SGB jest propagowanie wśród młodzieży z terenów wiejskich aktywnego i przedsiębiorczego podejścia do prowadzenia własnego agrobiznesu. - Chcielibyśmy żeby przyszli właściciele gospodarstw rolnych postrzegali nas jako partnera, który nie tylko zajmuje się obsługą ich finansów, ale również podpowiada rozwiązania ułatwiające rozwijanie działalności rolniczej - dodaje.
 

Tematem konkursu jest „Nowoczesne gospodarstwo rolne”. Słuchacze szkół rolniczych w 5-osobowych zespołach mają za zadanie przygotować multimedialną prezentację na powyższy temat. Każdy zespół będzie pracował pod okiem nauczyciela - koordynatora. Projektowane gospodarstwo ma spełniać kryteria dochodowości, innowacyjności i bezpieczeństwa.
 

- Chcemy, aby młodzi ludzie przekazali swoje uwagi i pomysły, które sprawią, że kolejne pokolenia mieszkańców obszarów wiejskich zaczną upatrywać szanse na godne życie właśnie w gospodarce rolnej – wyjaśnia Elżbieta Górnik, Wiceprezes Zarządu Fundacji Wsparcia Rolnika POLSKA ZIEMIA.


Komisja konkursowa będzie oceniała przedsiębiorcze myślenie oraz umiejętność zastosowania instrumentów wsparcia finansowego na zdynamizowanie działalności. Wyróżnione zostaną te prace, których autorzy przewidzą i możliwie zminimalizują ryzyka związane z prowadzeniem gospodarstwa rolnego.

Dla trzech laureatów konkursu i pięciu wyróżnionych prac organizatorzy przewidzieli atrakcyjne nagrody rzeczowe i pieniężne. Trafią one zarówno do samych uczestników zwycięskich zespołów, jak i do nauczycieli - koordynatorów, a także szkół.


Do udziału w konkursie „Młody Agro-Przedsiębiorca” zaproszona zostanie młodzież z 46 szkół średnich o profilu rolniczym z całego kraju.
 

Wspieramy SuperRolników

Wystartowała czwarta edycja plebiscytu „Głosu Wielkopolskiego” na Super Rolnika Wielkopolski 2016. Nniezmiennie od trzech lat wspieramy tę inicjatywę, ponieważ ma ona na celu wybór najlepszych i najrzetelniejszych gospodarzy z terenów województwa wielkopolskiego.

- Wielkopolska słynie z rolnictwa na najwyższym poziomie. Na ten obraz pracuje blisko 140 tysięcy właścicieli gospodarstw rolnych. Cieszymy się, że jako jedyny ubezpieczyciel mający centralę na tym terenie, możemy wspierać naszych rolników, zapewniając im, ich rodzinom oraz prowadzonym przez nich gospodarstwom - realną ochronę ubezpieczeniową – mówi Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia.

I dodaje – Od blisko 20 lat, jesteśmy blisko tej grupy społecznej. Dzięki temu mamy świadomość ogromnego rozwoju polskiego rolnictwa, ale również problemów z jakimi boryka się ono na co dzień. Dlatego też chętnie angażujemy się w inicjatywy, jak ta Głosu Wielkopolskiego, których celem jest wspieranie i nagrodzenie zaangażowania gospodarzy, będących nierzadko prawdziwymi przedsiębiorcami rolnymi.

Rolnicy z Wielkopolski pochwalić się mogą największą w skali kraju produkcją rolniczą, zarówno globalną, jak i towarową. Rolnictwo wielkopolskie ma także dominującą pozycję w produkcji roślinnej i zwierzęcej. Produkuje też najwięcej w skali kraju zbóż, buraków cukrowych oraz znaczącą ilość rzepaku. Region znany jest również z uprawy szparagów, pieczarek i żywności ekologicznej.


Spośród zgłoszonych kandydatów czytelnicy „Głosu Wielkopolskiego” wybiorą tych najlepszych, których osiągnięcia to nie tylko wyniki produkcji rolnej, ale również na przykład działania na rzecz społeczności lokalnej.

 

IV Akcja Krew zakończona sukcesem

12 sierpnia br. na terenie naszej nowej siedziby centrali (przy ul. S. Małachowskiego 10 w Poznaniu), odbyła się IV już zbiórka krwi pod hasłem „Akcja Krew". W ten sposób kontynuujemy rozpoczętą dwa lata temu współpracę z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu.

Tym razem Bank Krwi Concordii o numerze 610 wzbogacony został o blisko 12 litrów krwi, oddanej przez Concordian.

- Podczas pierwszej zbiórki, która miała miejsce w maju 2014 r., zebraliśmy 17 litrów krwi. Druga akcja, ze stycznia 2015 r., wzbogaciła nasz bank o 16 litrów. Trzecia, z października 2015 r, przyniosła kolejnych 15 litrów. Łącznie więc w ramach czterech „Akcji Krew" udało nam się zebrać blisko 60 litrów tego cennego daru - wylicza Jacek Smolarek - Prezes Concordii Ubezpieczenia.


- Jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie. Naturalnie więc angażujemy się w inicjatywy, których celem jest pomoc i wsparcie drugiego. Cieszy mnie to, że w szlachetną inicjatywę, jaką niewątpliwie jest „Akcja Krew", angażuje się tak wielu naszych pracowników. Bieżąca zbiórka jest kolejnym dowodem na to, że pomaganie mamy we krwi - podsumowuje Prezes Smolarek.

Przyjaźni dzieciom

28 kwietnia 2016 r. zainaugurowana została akcja „Przyjaźni dzieciom”. W przychodni lekarskiej w Zakrzewie (województwo mazowieckie) zagospodarowaliśmy pierwszy kolorowy kącik malucha.

Dzięki inicjatywie wizyta u lekarza nie będzie kojarzyła się małym pacjentom wyłącznie z bezczynnym oczekiwaniem w długiej kolejce. Zagwarantowanie dziecku odpowiedniego środowiska, w którym będzie mogło zarówno skorzystać z rozrywki, jak i oddać się edukacji poprzez zabawę, przełoży się na wzrost pozytywnych opinii społecznych na temat takiej placówki.

Rolą rodziców oraz instytucji zdrowia jest dbałość o to, aby skojarzenia dzieci z wizytą u lekarza były jak najlepsze. Tego typu inicjatywy maja szansę sprawić, że tak właśnie będzie.

 

Concordia Ubezpieczenia i Banki Spółdzielcze SGB to niezawodni partnerzy agrobiznesu. To instytucje, które od lat szczególnym zainteresowaniem otaczają rolników, dbając o ich bezpieczeństwo i finanse. Concordia i SGB postanowiły wykorzystać wspólną siłę, potencjał oraz doświadczenie i zaangażować się jeszcze pełniej w życie społeczności lokalnej. Do realizacji tych działań zaprosiły Fundację Wsparcia Rolnika Polska Ziemia. W ramach trójstronnej współpracy, realizowane będą działania, których efekty służyć mają mieszkańcom z terenów ich aktywności. W planach jest konkurs edukacyjny dla uczniów szkół średnich o profilu rolniczym oraz kąciki edukacyjno-rozwojowe w przychodniach lekarskich.
 

 


Informacje na temat realizacji kolejnych kącików znaleźć można na stronie Fundacji Wsparcia Rolnika POLSKA ZIEMIA.

Przyjaźni rolnikom

Wspólne korzenie
W tym roku przypada 10. rocznica współpracy Concordii Ubezpieczenia z SGB Bankiem. Miniona dekada to kooperacja w tworzeniu nowych możliwości i rozwiązań dla branży AGRO. To okres, w którym wspólni klienci, w jednym miejscu, mają możliwość skorzystania z szerokiej oferty finansowo-ubezpieczeniowej.

Wspólne cele – finansowanie i ochrona maszyn rolniczych
Concordia Ubezpieczenia rocznie ubezpiecza średnio 150 tys. maszyn rolniczych, z których około
5 proc. ulega uszkodzeniu. - W ostatnim czasie obserwujemy zwiększone zainteresowanie ubezpieczeniem Agro Casco. Wiąże się to zapewne z rosnącą dynamiką szkód z udziałem maszyn rolniczych. W 2015 roku zlikwidowaliśmy 3,2 tys. tego rodzaju szkód, za które wypłaciliśmy 34,8 mln zł odszkodowań - mówi Piotr Adamczyk, Dyrektor Biura Likwidacji Szkód Concordii Ubezpieczenia.

Banki Spółdzielcze SGB natomiast przygotowały ciekawe rozwiązanie dla rolników - ofertę na finansowanie podatku VAT od zakupu maszyn i urządzeń rolniczych nieoprocentowanym kredytem obrotowym 0%. - Jesteśmy przekonani, że preferencyjne warunki kredytowania sprawią, że nasi obecni i nowi klienci z branży rolnej będą mogli swobodnie rozwijać prowadzoną przez siebie działalność - mówi Robert Tórz, p.o. Dyrektora Departamentu Produktów Bankowych i Procedur SGB Banku.


Wspólne inicjatywy
„Przyjaźni dzieciom”
Wizyta u nawet najbardziej zaprzyjaźnionego lekarza, stanowić może dla dzieci przyczynę stresu. Poczucie niepewności, a nawet strachu, często potęgowane jest w trakcie oczekiwania przed gabinetem lekarskim. Dlatego tak ważne jest, aby pamiętać o zagwarantowaniu najmłodszym przyjaznej atmosfery na terenie placówki medycznej, w szczególności na terenach wiejskich. Tak też zrodził się pomysł na zorganizowanie kącików edukacyjno-rozrywkowych w poczekalniach placówek medycznych. Concordia, SGB oraz Fundacja sfinansują i przeprowadzą remont wydzielonej na ten cel części przychodni, a także wyposażą ją w gry i materiały edukacyjne dla najmłodszych.

„Młody AgroManiak”
Konkurs zatytułowany „Nowoczesne gospodarstwo rolne” skierowany jest do słuchaczy szkół rolniczych w całej Polsce. Rozpocznie się 1 września 2016 r. i potrwa do końca roku. Przedsięwzięcie ma na celu przeciwdziałanie trendom wyludniania polskich obszarów wiejskich i migrowania do dużych ośrodków miejskich. Służy promocji wsi jako atrakcyjnego miejsca do życia i pracy. Jego celem jest również zachęcenie młodych ludzi do poszukiwania rozwiązań służących ulepszeniu gospodarstw wiejskich. W ramach konkursu młodzi ludzie będą przekazywać swoje uwagi i pomysły, które sprawią, że kolejne pokolenia mieszkańców obszarów wiejskich zaczną upatrywać szanse na godne życie w gospodarstwie rolnym.

Concordia, SGB i Fundacja dostrzegają problemy, z którymi boryka się polskie rolnictwo oraz obszary wiejskie. Zauważają także, że niektóre z tych turbulencji można przezwyciężyć przy wykorzystaniu innowacji i odpowiednich instrumentów wsparcia finansowo-ubezpieczeniowego, które zmniejszają ryzyko prowadzonej działalności.
 

Concordia i Piękne ANIOŁY

Pragnąc zapewnić choć jednej z potrzebujących rodzin przeżycie tegorocznych Świąt Wielkanocnych w sposób wyjątkowy, zwróciliśmy się do Stowarzyszenia PIĘKNE ANIOŁY (http://www.piekne-anioly.org/), aby pomogło nam wybrać ludzi, którym w sposób szczególny warto pomóc. Stowarzyszenie pomaga rodzinom wielodzietnym w umeblowaniu mieszkania i otacza opieką rodziny w trudnej sytuacji życiowej.

I udało się… Stowarzyszenie wskazało rodzinę Pana Piotra z Krakowa, który samotnie wychowuje siedmioro dzieci. Ojciec rodziny po śmierci żony (przed blisko trzema laty), bez reszty oddał się opiece nad dziećmi, zwłaszcza, że najmłodsza Julka wymaga ciągłej opieki (nie mówi, nie chodzi).

Ogłosiliśmy zbiórkę świąteczną, w efekcie której zebraliśmy 4 pełne kartony, wypełnione po brzegi artykułami spożywczymi i chemicznymi. Również tym razem Pracownicy Concordii stanęli na wysokości zadania, pokazując, że można na nich liczyć.

PIĘKNE ANIOŁY poruszone historią rodziny Pana Piotra, dwa lata temu zrobiły remont 2 pokoi, żeby dostosować je do potrzeb rodziny (miejsca do nauki i spania dla wszystkich, kącik dla chorej Julki - wymaga niemalże sterylnej czystości, odżywiana jest pozajelitowo). Zmieniło to ich warunki życia, ale nie wyeliminowało problemów dnia codziennego. Pan Piotr nie może podjąć stałego zatrudnienia z powodu opieki nad najmłodszą córeczką, co prawda dwaj najstarsi synowie są już pełnoletni, ale nadal się uczą i jednocześnie pracują, by wspomóc ojca i rodzeństwo. Potrzeby są jednak ogromne i ciągle w pełni niezaspokojone.

Wzruszającą historię rodziny Pana Piotra można obejrzeć klikając na poniższe zdjęcie.


 

Poradnik ubezpieczeniowy Concordii

Concordia przygotowała Poradnik ubezpieczeniowy wyjaśniający nie tylko, co i przed jakimi zdarzeniami można ubezpieczyć, na co warto zwrócić uwagę, aby nie paść ofiarą „małej czcionki” oraz - co zrobić, gdy już dojdzie do szkody.
Publikacja skierowana jest do rodzin, rolników oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Jej obiektywność i jakość gwarantują autorzy – wieloletni eksperci rynku ubezpieczeniowego - pracownicy Concordii oraz patron medialny – Gazeta Ubezpieczeniowa.

- Concordia w Poradniku nie jest nachalna. Nazwa firmy pojawia się stosunkowo rzadko – ocenia Anna Sitarek - redaktor Dziennika Ubezpieczeniowego.
 

Poradnik jest podzielony na trzy główne części: Mam rodzinę, Jestem rolnikiem, Mam firmę. Ma to ułatwić Czytelnikowi dotarcie do interesujących go treści. Przystępny język, jakim został on napisany ma na celu łatwiejsze zrozumienie prezentowanych zagadnień.

- Tematyka ubezpieczeniowa jest dla wielu trudną płaszczyzną. Specyfika zagadnienia i język używany w oficjalnych materiałach – nie ułatwiają jej zrozumienia. Na przestrzeni lat zaobserwowaliśmy jednak pozytywny trend wzrostu świadomości ubezpieczeniowej. Ludzie, nauczeni przykrymi doświadczeniami (własnymi lub sąsiadów), których skutków finansowych można było uniknąć dzięki polisie ubezpieczeniowej, coraz częściej zauważają korzyści płynące z posiadania ochrony ubezpieczeniowej. Cały czas jednak mają problem z wyborem najlepszego dla siebie wariantu. Stąd pomysł, aby w prosty, poradnikowy sposób przybliżyć wątpliwości, jakie z naszego doświadczenia pojawiają się przed wyborem odpowiedniego ubezpieczenia – mówi Magdalena Kaniewska – rzecznik prasowy Concordii Ubezpieczenia.


Autorzy podkreślają, że podczas tworzenia Poradnika zależało im na wskazaniu najistotniejszych aspektów zachodzących w całym procesie ubezpieczeniowym. Począwszy od etapu definiowania indywidualnych potrzeb ubezpieczeniowych, poprzez wybór właściwego ubezpieczyciela i jego oferty, na obsłudze posprzedażowej, m.in. likwidacji szkód, kończąc.

Sądząc po ocenach doświadczonych dziennikarzy ubezpieczeniowych ta sztuka w dużej części się udała. Anna Sitarek - Dziennik Ubezpieczeniowy: Pomysł bardzo dobry, bo na rynku brakuje publikacji, które w sposób łatwy i przyjemny, a dodatkowo pozbawiony zbyt dużych uproszczeń czy wręcz błędów opisują ubezpieczenia dla zwykłego Kowalskiego. Poradnik Concordii bardzo pozytywnie wyróżnia się na tle innych publikacji o podobnym zakresie. I dalej: Pierwsze moje wrażenie, gdy dostałam książkę, bardzo pozytywne: dużo zdjęć, środek dobrze rozplanowany i przejrzysty, wiele ramek do wybicia najważniejszych informacji i pełno śródtytułów, co ułatwia czytanie. Całość jest bardzo logicznie ułożona. Autorzy z góry założyli, że czytelnik nie będzie czytał wszystkiego (moim zdaniem słusznie), tylko zajrzy do interesujących go rozdziałów czy części. Dlatego też uniwersalne treści choćby dotyczące zgłoszenia szkody czy tego, na co należy zwrócić uwagę przy zawieraniu umowy ubezpieczenia, w poszczególnych rozdziałach się powtarzają. Podsumowując - Poradnik ubezpieczeniowy Concordii to godna polecenia pozycja nie tylko dla potencjalnych klientów, ale myślę, że także dla samych agentów ubezpieczyciela. Czytając książkę, zyskają zapewne co najmniej kilka prostych argumentów, by przekonać klienta do zakupu danego ubezpieczenia. A może powinni ją przeczytać także i inni ubezpieczeniowcy, by się przekonać, że i o ubezpieczeniach można opowiadać w sposób prosty?
 

* Fragmenty recenzji opublikowane 26.11.2015 w Dzienniku Ubezpieczeniowym.
 
Zobacz pełną wersję Poradnika

III „Akcja Krew”

W dniu 26 października 2015 r. Concordia Ubezpieczenia na terenie centrali zorganizowała III już zbiórkę krwi pod hasłem „Akcja Krew”.

Towarzystwo współpracuje z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu od maja ubiegłego roku, kiedy to utworzony został Bank Krwi Concordii o numerze 610.
 

- Podczas pierwszej zbiórki krwi, która miała miejsce 26 maja 2014 r. zebraliśmy 17 litrów krwi. Druga zbiórka z 30 stycznia 2015 r. wzbogaciła nasz bank o kolejnych 16 litrów. Bieżąca akcja przyniosła kolejnych15 litrów – wskazuje Jacek Smolarek - Prezes Concordii Ubezpieczenia.

I dodaje – Chcemy firmą odpowiedzialną społecznie. Chętnie angażujemy się w inicjatywy, których celem jest pomoc i wsparcie drugiego. Cieszy mnie to, że w szlachetną inicjatywę, jaką niewątpliwie jest „Akcja Krew”, angażuje się tak wielu naszych pracowników.
 

Concordia dla rolników

Poznańska Concordia Ubezpieczenia po raz kolejny zaangażowała się w inicjatywę Głosu Wielkopolskiego „SuperRolnik Wielkopolski”. Celem plebiscytu jest nagradzanie osób prowadzących gospodarstwa i pracujących na roli, do osiągnięć których należą dobre wyniki w produkcji rolnej, jak również aktywność na rzecz społeczności lokalnej.

Konkurs na najlepszego rolnika z obszaru Wielkopolski rozpoczął się 21 sierpnia i trwać będzie do 3 października br. Natomiast do 16 września rolnicy mogą zgłaszać swoje kandydatury.


„Od początku naszej już ponad 18-letniej działalności szczególnym zainteresowaniem otaczamy rolników. Dzięki naszym ubezpieczeniom zapewniamy im spokój i bezpieczeństwo. Pomagamy zarządzać ryzykiem, na które narażone są ich gospodarstwa. Zabezpieczamy tym samym trud ich codziennej pracy. Naturalnie też, chętnie włączamy się w inicjatywy mające na celu, tak jak SuperRolnik Wielkopolski, promowanie najskuteczniejszych, najrzetelniejszych i najaktywniejszych gospodarzy” – wyjaśnia Jacek Smolarek – Prezes Concordii Ubezpieczenia.


Concordia jako jedno z pierwszych towarzystw ubezpieczeniowych oferuje ubezpieczenia z dopłatami budżetu państwa. Tworzy programy ubezpieczeniowe dla dużych gospodarstw oraz pakiety przygotowane z myślą o rolnikach indywidualnych. Czerpie przy tym z doświadczenia niemieckich udziałowców, dzięki czemu należy do jednej wielkiej grupy profesjonalnych ubezpieczycieli upraw w Europie.


Wielkopolska słynie z doskonałego rolnictwa. Na ten obraz pracuje blisko 140 tysięcy właścicieli gospodarstw rolnych. Mogą się oni pochwalić największą w skali kraju produkcją rolniczą. Rolnictwo wielkopolskie jest wśród liderów jeśli chodzi o produkcję rośliną, zwierzęcą oraz żywca rzeźnego. Rolnicy z tych obszarów produkują najwięcej w skali kraju zbóż, buraków cukrowych oraz znaczącą ilość rzepaku. Nieprzypadkowo więc zrodził się pomysł na realizację plebiscytu poświęconego rolnikom właśnie z tego terenu.

 

Concordia dzieciom

Concordia Ubezpieczenia już po raz drugi przyłączyła się do dobroczynnej inicjatywy portalu rolniczego AgroFoto.pl, pod hasłem „Wakacje życia”.
Projekt „Wakacje życia” skierowany jest na tereny wiejskie, do rodzin, które z różnych przyczyn nie mogą zapewnić swoim pociechom wakacyjnego wyjazdu. Dzięki inicjatywie dzieci z ubogich rodzin mogą cieszyć się urokami lata, spędzając go aktywnie nad morzem, na 2-tygodniowym obozie sportowym z judo.
 

Obóz organizowany jest przez Międzyszkolny Klub Sportowy Juvenia Wrocław zrzeszający w swoich szeregach około 1000 judoków - dzieci i młodzieży rejonów Opolszczyzny i Dolnego Śląska. W ramach akcji „Wakacje życia” weźmie w nim udział łącznie 200 dzieci.

- Wspieranie środowisk wiejskich wpisuje się naturalnie w funkcjonowanie naszego Towarzystwa. Dlatego chętnie przyłączyliśmy się do inicjatywy współpracującego z nami portalu rolniczego – AgroFoto. Jest nam tym bardziej miło, że dokładając naszą cegiełkę, mogliśmy przyczynić się do atrakcyjniejszego spędzenia wakacji przez dzieci z terenów wiejskich – mówi Jacek Smolarek – Prezes Concordii Ubezpieczenia.
 

Wspieramy najlepszych sołtysów

Różne profesje, ale jedna wspólna pasja – działanie na rzecz swoich małych sołeckich społeczności. Tak pokrótce można określić laureatów trzynastej już edycji ogólnopolskiego konkursu „SOŁTYS ROKU”, pod patronatem Marszałka Senatu RP Bogdana Borusewicza.


Wspieranie wspaniałych osobowości, aktywnych sołtysów, naturalnie wpisuje się w strategię działania Concordii Ubezpieczenia, która od początku swojej już ponad 18-letniej działalności szczególnym zainteresowaniem otacza środowisko rolnicze.

- Chętnie przyjęliśmy zaproszenie Gazety Sołeckiej i Krajowego Stowarzyszenia Sołtysów do wsparcia tegorocznej edycji projektu. Cieszymy się, że mamy swój wkład w nagradzanie najlepszych z najlepszych i możemy wspierać inicjatywy najaktywniejszych przedstawicieli społeczności wiejskich. Jest to spójne z naszą wizją prowadzenia biznesu – mówi Jacek Smolarek – Prezes Concordii Ubezpieczenia.

Poziom trzynastej edycji konkursu „SOŁTYS ROKU” był niezwykle wyrównany. Lepsze jednak okazały się panie (7 laureatek), mimo że zgłoszono ich do konkursu mniej niż panów. Spośród wszystkich zgłoszeń 44 proc. stanowiły sołtyski, a 56 proc. – sołtysi. Najliczniej reprezentowaną grupą zawodową wśród kandydatów byli rolnicy (25 proc.), przeważnie z wykształceniem średnim. Poza tym w konkursie wzięli udział przedstawiciele takich zawodów, jak: tokarz, drwal, technik budowy okrętów, nauczyciel-emeryt, ceramik, tkacz, sprzedawca, pielęgniarka, elektromonter, górnik, fryzjer a także socjolog, politolog i prezes zarządu spółki.


Uroczysty finał konkursu „SOŁTYS ROKU 2014” odbędzie się w dniu 26 maja br. w gmachu Senatu RP.
 

Rolnik roku na Podlasiu

Białostocki Oddział Concordii w kwietniu zaangażował się w inicjatywę wspierającą rolników i sołtysów. Inicjatywę doceniającą ich rozwój i trud codziennej pracy. Concordia przyłączyła się tym samy do najważniejszego wydarzenia „Gazety Współczesnej", jakim jest czwarta edycja plebiscytu "Rolnik roku" oraz "Nasz sołtys".

 

 

Tytuł „Rolnik roku 2015” otrzymał klient Concordii (od 2013 roku) – Pan Sylwester Jaszczołt ze wsi Jaszczołty w gm. Grodzisk.

Plebiscyt ten służy promocji rozwoju nowoczesnego rolnictwa, prezentacji gospodarzy, którzy osiągają w nim sukcesy, wykorzystują najlepsze metody produkcji i stosują praktyki wykraczające poza przyjęte standardy. Jest to projekt, który ma na celu wyrażenie uznania i nagrodzenie najlepszych z najlepszych, zarówno wśród rolników, jak również sołtysów.
 

- Z przyjemnością przyjęliśmy zaproszenie „Gazety Współczesnej”, ponieważ tego typu inicjatywy naturalnie wpisują się w naszą filozofię prowadzenia biznesu. To dla nas zaszczyt wspierać ludzi świata agro. Ludzi, którzy znają swój warsztat pracy, gospodarują w sposób zrównoważony, z poszanowaniem środowiska naturalnego, a przy tym uzasadniony ekonomicznie – mówi Jarosław Ignatowicz – Dyrektor Oddziału Concordii w Białymstoku.

 

Akcja „Ołówek dla Afryki”

W lutym 2015 r. Concordia Ubezpieczenia włączyła się w akcję „Ołówek dla Afryki”. Nawiązała tym samym współpracę z Fundacją Pomocy Humanitarnej „Redemptoris Missio” z siedzibą w Poznaniu.


Przez miesiąc w siedzibie Concordii pracownicy angażowali się w zbiórkę różnego rodzaju przyborów szkolnych. W sumie zebrano pokaźną ilość ołówków, długopisów i kredek. Dodatkowo Concordia przekazała kilkaset długopisów firmowych.


- U większości z nas tego typu przedmioty zalegają w szufladach czy na biurkach. Dla afrykańskich dzieci są one natomiast potrzebne do tego, aby powalczyć o lepszą przyszłość. Cieszymy się i jesteśmy dumni, że mamy w tym naszą cegiełkę” – mówi Jacek Bielaczyk, Członek Zarządu Concordii Ubezpieczenia.

Na świecie żyją 2 miliardy dzieci. Na każde 100 z nich 17 nigdy nie pójdzie do szkoły. A przecież każde dziecko ma do tego prawo. Jeden ołówek potrafi zdziałać więcej niż nam się wydaje. Dzięki niemu dziecko może pójść do szkoły, może się uczyć. Tylko wykształcenie jest szansą na wyrwanie afrykańskich dzieci z kręgu biedy i bezradności. Szkoła jest jak otwarcie drzwi do rozwoju i wolności, do innego, lepszego świata. Szkoła to najlepsza inwestycja w przyszłość tych dzieci.

Zebrane przybory szkolne trafią do misjonarzy w Afryce, którzy rozdysponują je wśród potrzebujących dzieci.
 

II „Akcja Krew” zakończona sukcesem

W piątek, 30 stycznia 2015 roku Concordia Ubezpieczenia na terenie Centrali zorganizowała II zbiórkę krwi, pod hasłem „Akcja Krew”.

Pierwsza zbiórka krwi miała miejsce 26 maja 2014 r. Wówczas udało się zebrać 17,1 litrów krwi od 38 dawców. W tegorocznej „Akcji Krew” do inicjatywy przyłączyło się aż 45 pracowników Concordii, z czego ostatecznie zakwalifikowanych zostało 36 osób. Łącznie zebrano nieco ponad 16 litrów krwi. Dodatkowo jedna osoba zdecydowała się zostać dawcą szpiku.
 

Wszyscy uczestnicy otrzymali przygotowane przez Concordię karty ICE (In Case Of Emergency), czyli karty na których widnieją dane osób, które należy powiadomić „w razie wypadku” oraz symboliczne breloczki w kształci kropli krwi, na których można odnotować własną grupę krwi.

- Jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie, dlatego też tego typu inicjatywy naturalnie wpisują się w nasze funkcjonowanie. Tegoroczna „Akcja Krew” była już drugą z kolei i zapewniam, że nie ostatnią – mówi Jacek Bielaczyk – Członek Zarządu Concordii Ubezpieczenia.

 

Concordia partnerem akcji „Praktykuj u mistrza”

Redakcja miesięcznika „Top Agrar Polska”, we wrześniu br. zorganizowała akcję „Praktykuj u mistrza”. Jej celem było umożliwienie młodym rolnikom odbycia stażu-praktyki w specjalistycznych gospodarstwach uzyskujących najlepsze wyniki produkcyjne. Concordia Ubezpieczenia z przyjemnością przyjęła zaproszenie redakcji, zostając tym samym partnerem projektu.
 

Zaangażowanie Concordii polegało na otoczeniu ochroną ubezpieczeniową praktykantów – od momentu opuszczenia przez nich domu i wyjazdu na praktyki, po ich zakończenie i powrót do domu. Concordia zapewniła bezpieczeństwo w zakresie odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).


Rolnicy są coraz bardziej świadomi, że ich gospodarstwa są jak przedsiębiorstwa. Dlatego nowoczesna, wydajna produkcja rolnicza wymaga dziś bardzo specjalistycznej wiedzy. Nieważne, czy jest to produkcja polowa, czy hodowla zwierząt. Wielu twierdzi, że się na tym zna. Jednak tak naprawdę prawdziwym sukcesem mogą pochwalić się tylko niektórzy. I tych warto podpatrywać. Problemem dla młodych ludzi jest niestety dostęp do prawdziwych fachowców, którzy chcą dzielić się swoim know how.


Dlatego wraz z zaprzyjaźnionymi gospodarstwami redakcja „Top Agrar Polska” postanowiła przygotować konkurs dla młodych czytelników miesięcznika. Zaprosiła do projektu trzy wzorcowe gospodarstwa:
• nastawione na produkcję mleka,
• specjalizujące się w produkcji trzody chlewnej,
• zajmujące się produkcją roślinną.


Każde z tych gospodarstw postanowiło przyjąć do siebie praktykanta, który przez tydzień lub dwa tygodnie uczyć się będzie fachu, podpatrując najlepszych…, poznając ich rytm pracy, organizację i wreszcie sposób na sukces w produkcji rolnej.

 

Superrolnik Wielkopolski

Poznańska Concordia Ubezpieczenia od początku swojej już ponad 17-letniej działalności szczególnym zainteresowaniem otacza rolników. Dostrzega ich potrzeby ubezpieczeniowe i przygotowuje dla nich specjalistyczne oferty. Zapewnia tym samym spokój i bezpieczeństwo rolnika, jego rodziny i prowadzonego przez niego gospodarstwa.

Jako jedno z pierwszych towarzystw ubezpieczeniowych oferuje ubezpieczenia z dopłatami budżetu państwa. Tworzy programy ubezpieczeniowe dla dużych gospodarstw oraz pakiety przygotowane z myślą o rolnikach indywidualnych.

Otaczając w sposób szczególny ochroną tę właśnie grupę społeczną, naturalnie angażuje się w inicjatywy wspierające jej rozwój i programy mające na celu docenienie trudu jej codziennej pracy.

- Chętnie przyjęliśmy zaproszenie Głosu Wielkopolskiego do współpracy przy plebiscycie „Superrolnik Wielkopolski”. To dla nas powód do dumy móc uczestniczyć w wydarzeniu, w którym nagradzani są najlepsi z najlepszych. Wspierać inicjatywy ludzi, którzy znają swój warsztat pracy, gospodarują w sposób zrównoważony dla środowiska, a przy tym uzasadniony ekonomicznie. Jest to bowiem spójne z naszą wizją prowadzenia biznesu. – mówi Andrzej Cyganik – Prezes Concordii Ubezpieczenia.

Konkurs na najlepszego rolnika z obszaru Wielkopolski rozpoczął się 22 sierpnia i trwać będzie do 20 września br. Natomiast do 10 września rolnicy mogą zgłaszać chęć uczestnictwa w projekcie.

Wielkopolska słynie z doskonałego rolnictwa. Na ten obraz pracuje ponad 139 tysięcy właścicieli gospodarstw rolnych. Cieszymy się, że jesteśmy blisko nich.
 

Cykl edukacyjny - Rekomendacja U

W związku z ogłoszeniem Rekomendacji U, Concordia Ubezpieczenia wspólnie z Krajowym Związkiem Banków Spółdzielczych rozpoczęła cykl edukacyjny, w którym będzie wyjaśniać i opisywać poszczególne jej składowe. Co tydzień na stronie www.kzbs.pl publikowane będą nowe odcinki dotyczące kolejnego obszaru związanego z Rekomendacją U.

Mamy nadzieję, że w materiałach odnajdą Państwo cenną i inspirującą porcję wiedzy na temat nowych zasad funkcjonowania rynku bancassurance. Na koniec cyklu wszystkie materiały dostępne będą również w zbiorczej formie na tej podstronie.

 

Akcja krew

W Dniu Mamy, tj. 26 maja 2014 roku na terenie naszej firmy zorganizowaliśmy zbiórkę krwi, pod hasłem „Akcja krew”.


Tym samym nawiązaliśmy współpracę z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu i utworzyliśmy Bank Krwi Concordii o numerze 610.

Do inicjatywy przyłączyło się aż 49 pracowników, z czego ostatecznie zakwalifikowanych zostało 38 osób. Łącznie udało się zebrać 17,1 litrów krwi. Dodatkowo jedna osoba zdecydował się zostać dawcą szpiku.

Wszyscy uczestnicy otrzymali przygotowane przez nas karty ICE (In Case Of Emergency), czyli karty na których widnieją podstawowe informacje na temat tego kogo powiadomić „w razie wypadku”. Dodatkowo karty zawierają podstawowe informacje na temat jej właściciela, jego choroby oraz grupy krwi.

- Organizując na terenie naszej firmy zbiórkę krwi oraz przygotowując karty ICE kierowaliśmy się troską o innych. Jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie, dlatego też tego typu inicjatywy naturalnie wpisały się w nasze funkcjonowanie. Chcielibyśmy, aby okresowa „Akcja Krew” na stałe weszła już do naszego kalendarza. – mówi Andrzej Cyganik-Prezes Concordii Ubezpieczenia.
 

Nasz Plusik

Pod koniec ubiegłego roku zrodził się pomysł…Na początku bieżącego roku zrodził się…Plusik – nasz Plusik, będący symbolem przyjazności i bezpieczeństwa jakie daje Concordia Ubezpieczenia.

W połowie stycznia 2014. Plusik został „twarzą” kampanii promującej ubezpieczenie mieszkań i domów – Concordia Plus.
 

W jej ramach zorganizowaliśmy m.in. konkursy dla sprzedawców i pośredników „Plus się opłaca” oraz „Z Plusikiem bezpieczniej”- dedykowany klientom Concordii. Ponadto na naszej stronie powstała podstrona: „Plusik radzi”, na której umieszczone zostały przydatne porady na temat tego jak można chronić swoje cztery kąty m.in. przed kradzieżą, zalaniem, powodzią, pożarem czy uderzeniem pioruna.

Chcąc skuteczniej dotrzeć do odbiorców porady Plusika zostały zilustrowane na obrazkach, z Plusikiem -„wybawcą” w roli głównej. Tak też powstała kolorowanka dla najmłodszych. Dzieci mogą z niej korzystać m.in. w specjalnie zaaranżowanych „Kącikach Concordii”.

Pod koniec 2013 roku uruchomiliśmy bowiem pilotażowy projekt pod takim hasłem. Wyposażyliśmy wybrane placówki banków spółdzielczych w kolorowe meble dla dzieci (stół i krzesła), maskotki i wspomniane kolorowanki. Wszystko po to, by dzieci czuły się dobrze i miały swoje miejsce do zabawy podczas wizyty w placówce banku, a rodzice mogli spokojnie porozmawiać z doradcą ubezpieczeniowo-finansowym.

Pilotaż zakończył się sukcesem, dlatego postanowiliśmy rozszerzyć akcję o kolejne placówki w całej Polsce. Od początku 2014 roku „Kącik Concordii” znaleźć można już w blisko 50 bankach oraz u około 30 Agentów sprzedających produkty Concordii Ubezpieczenia.
 

 

CSR w Concordii

CSR to dla Concordii Ubezpieczenia równowaga - na każdym poziomie i dla każdego. Po jednej stronie zadowolony Klient, po drugiej lojalny Pracownik, po trzeciej ochrona środowiska i wreszcie – działalność biznesowa.
Staramy się tak działać, aby równoważyć te wszystkie aspekty, aby realizować strategię i uwzględniać interesy społeczne oraz środowisko naturalne.