Do czasu zakończenia prac serwisowych prosimy o zgłaszanie szkód telefonicznie pod nr. tel. (61) 858 48 08 bądź mailowo na adres:

Za utrudnienia przepraszamy.
 

Jednocześnie informujemy, iż wnioski o wypłatę świadczeń z tytułu ubezpieczenia na życie nadal można zgłaszać za pośrednictwem formularza internetowego dostępnego na dole strony.

 

Podczas zgłaszania szkód drogą mailową prosimy o podanie niezbędnych danych potrzebnych do zarejestrowania roszczenia:

  1. Nr polisy z której zgłaszana jest szkoda
  2. Datę zdarzenia
  3. Dane Poszkodowanego (wraz z numerem PESEL lub REGON) oraz telefonem kontaktowym
  4. Dane sprawcy szkody (jeśli są znane)
  5. Krótki opis zdarzenia
  6. Dane pojazdu jeśli został uszkodzony (marka, model, nr rejestracyjny, nr VIN, rok produkcji, pojemność silnika w cm3)
Za utrudnienia przepraszamy.

 

Likwidacja szkód

Likwidacja szkód to część usługi ubezpieczeniowej, którą ciągle udoskonalamy wprowadzając nowe możliwości dla Klientów, np. sprawdzenie stanu szkody telefonicznie czy też udostępnienie formularzy w serwisie www. Zapoznaj się z tymi możliwościami, zgłoś szkodę on-line lub pisemnie, a my w rzetelny sposób ocenimy Twój wniosek.

 

W celu sprawnej i skutecznej likwidacji szkód prosimy kierować się następującymi 7 zasadami:


1) Jeśli masz taką możliwość - zabezpiecz majątek przed jego dalszym zniszczeniem, a gdy zdarzy się szkoda na ciele – zadbaj o niezbędną pomoc.
2) Zrób zdjęcia (nawet telefonem komórkowym) – będą one pomocne przy zgłaszaniu szkody.
3) Zgłoś szkodę najszybciej, jak to możliwe.
Jak?:
a) telefonicznie:(61) 858 48 08 (wewn. 2 – szkody w domach i mieszkaniach, wewn. 3 – szkody w uprawach)
b) Na piśmie, zgłaszając szkodę pisemnie, możesz skorzystać z gotowych wniosków dostępnych na stronie internetowej.
4) Poczekaj na wizytę rzeczoznawcy lub likwidację bez oględzin, w przypadku małych/standardowych szkód – tzw. szybkiej ścieżki likwidacji.
5) W terminie do 7 dni od zgłoszenia szkody poinformujemy Cię jakie dokumenty są niezbędne do zlikwidowania szkody/świadczenia (w przypadku braku pełnej dokumentacji zdarzenia).
6) W terminie do 30 dni Twoja szkoda będzie zlikwidowane i zostanie wydana decyzja.
7) Pamiętaj, że masz możliwość uzyskania informacji o szkodzie, dzwoniąc na nr infolinii: (61) 858 48 08.


Rekomendowana sieć niezależnych warsztatów naprawczych

Wychodząc jeszcze bardziej naprzeciw oczekiwaniom Klientów, w lipcu 2016 r. Concordia rozpoczęła pilotaż pt. „Serwisy Sieci Partnerskiej IGP”. Dzięki współpracy z firmą IGP Auto Serwis powstała lista niezależnych warsztatów z całej Polski, w których Klienci Concordii mogą bezgotówkowo naprawić swoje auto, w ramach ubezpieczenia Concordia Auto.

Po zajściu szkody z tytułu Auto Casco  Klienci podejmują decyzję w jaki sposób chcą mieć zlikwidowaną szkodę. W ramach wariantu serwisowego mają możliwość skorzystania z rekomendowanej sieci niezależnych warsztatów naprawczych, działających zgodnie z technologią producenta.

 

Jeśli się na to zdecydują, otrzymają m.in.:
•3-letnią gwarancję na wykonaną naprawę
•usługę odbioru i odstawienia samochodu lub holowanie
•auto zastępcze na czas naprawy
•pomoc w wypełnieniu dokumentacji
•przyspieszenie procesu likwidacji szkody
•umyte auto po naprawie.

 

Likwidujesz w Concordii szkodę na swoim pojeździe? Zapytaj pracownika Concordii o możliwość skorzystania z rekomendowanej sieci niezależnych warsztatów naprawczych.

 

 

Zgłoszenie szkody telefonicznie

Szkodę można zgłosić pod numerem: (61) 858 48 08.

Numery wewnętrzne:

  • 0 - zgłoszenie szkody w maszynach rolniczych
  • 1 - zgłoszenie szkody w pojazdach
  • 2 - zgłoszenie szkody w domach i mieszkaniach
  • 3 - zgłoszenie szkody w uprawach

Infolinia czynna jest od pon.-pt. w godz. 7:00-22:00 oraz w soboty 8:00-13:00.

Opłata za połączenie wg cennika operatora.

 

Zgłoszenie szkody on-line

Zgłaszając szkodę przez internet oszczędzasz swój czas i możesz wysłać druki z każdego miejsca i o każdej porze.

 

 

Zgłoszenie szkody na piśmie

 

Zgłaszając szkodę pisemnie możesz skorzystać z gotowych wniosków dostępnych w serwisie. Zapoznaj się z materiałem dotyczącym warunków zgłoszenia szkody, wypełnij wniosek i wyślij pocztą na wskazany adres, który znajduje się pod informacjami na temat produktu.

 

 

Auto zastępcze z OC sprawcy

 

Informacje dotyczące możliwości wynajmu pojazdu zastępczego w ramach szkody z OC sprawcy zdarzenia.


W związku z uszkodzeniem pojazdu Towarzystwo może udostępnić Państwu pojazd zastępczy za pośrednictwem jednej z firm współpracujących. Nasi partnerzy dysponują flotą samochodów nie starszą niż trzy lata, a pojazd dostarczany jest we wskazane przez Państwa miejsce.


W przypadku odmowy lub rezygnacji z naszej propozycji, zwrot kosztów najmu możliwy jest według poniższych stawek. Informujemy, że wynajęty pojazd powinien być klasy nie wyższej niż ten, który uległ uszkodzeniu.

 

 

Zasadny czas korzystania przez Państwa z pojazdu zastępczego uzależniony jest od różnych czynników, które opisujemy poniżej.

 

 

O chęci najmu pojazdu zastępczego mogą Państwo poinformować podczas telefonicznego zgłoszenia szkody, drogą mailową w wiadomości skierowanej do likwidatora prowadzącego lub też bezpośrednio u naszych partnerów:


PANEK SA
Tel: +48 506 610 950 e-mail: wynajemoc@panek.eu


99RENT
Tel: 22 123 90 00 e-mail: zastepcze@99rent.pl


W przypadku, gdy powyższe informacje okażą się niewystarczające nasi pracownicy służą pomocą pod następującym adresem e-mail:

autazastepcze@concordiaubezpieczenia.pl